Våre priser

Alle priser er inklusive merverdiavgift (moms), og det vil aldri tilkomme beløp utover det som tydelig fremgår på nettsiden.

Fraktkostnad

Vi tilbyr gratis frakt ved bestilling over 500 kr. Ved bestillinger under 500 kr betaler du kun 49 kr i frakt.

Leveringstider

Varer sendes fortløpende og senest få dager etter at vi mottar din bestilling. Levering skjer med tjenesten Helthjem og i hovedsak leveres pakken på døren hos deg. I de tilfeller hvor Helthjem ikke tilbyr levering i ditt område, leveres pakken med PostNord til ombud.

Transporttiden (fra vi sender varene til de ankommer hos deg) vil variere etter hvor i landet du bor, men beregnes til 1-5 dager. Vi leverer ikke til Svalbard og Jan Mayen.

Åpent kjøp (Angrefrist)

Lov om angrefrist gir deg rett til å returnere varen innen 14 dager etter at du har mottatt den. Det vil si at du innen 14 dager etter mottatt vare fritt kan returnere den til oss. Vi har derimot utvidet angrefristen til 60 dager, fordi vi selv er småbarnsforeldre og vet at 14 dager noen ganger er veldig kort tid når man skal rekke med alt. Vi vil at du og barnet skal få mulighet til å prøve det du har kjøpt i ro og mak, og returnere til oss om det ikke skulle passe eller falle i smak. For at angreretten skal kunne benyttes må varen(e) være i ny stand. Alle merkelapper må fortsatt være festet på varen(e) som i original stand. Varen(e) skal pakkes på en forsvarlig måte, slik at skader ikke oppstår under frakt fra deg til oss. Bruk gjerne originalemballasjen. Legg ved kvittering og en melding om at du ønsker å benytte deg av åpent kjøp (angrefrist). Vi betaler tilbake penger på din konto straks vi har mottat og kontrollert varene.

Reklamasjon

Alle varer som sendes fra oss er garantert nye og feilfrie. Skulle det derimot oppstå en situasjon hvor en vare har en feil eller skade, kontakt oss på e-post, og vi vil informere om videre prosess. Ved reklamasjon betaler vi returfrakten. Ved en eventuell tvist mellom kunde og Barn i Solen, forholder vi oss til Kjøpsloven og Forbrukerombudet.

Uavhentede varer

Varer som sendes til utleveringssted (ombud) blir returnert til oss dersom de ikke blir avhentet innen de oppsatte frister hos PostNord (normalt 7 dager). I slike tilfeller vil vi avkreve en avgift på kr 100,- for å dekke inn de merkostnader vi har ved at pakken returneres til oss, kontrolleres og tilbakeføres på lager. Avgiften vil trekkes fra på beløpet som refunderes.

Returadresse

Ved åpent kjøp (angrefrist) og reklamasjoner benyttes følgende postadresse:

Barn i Solen
Rysvea 60
2322 Ridabu

Ønsker du å komme i kontakt med oss, send en mail til kundeservice@barnisolen.no eller bruk chat som du finner nederst på siden.

Betalingsmåter

Vi tilbyr betaling med kort og Klarna via Shopify Payments. Når du handler hos oss, betaler du alltid sikkert via Shopify, kortselskapenes eller Klarnas egne systemer.

Barn i Solen har av sikkerhetsmessige årsaker ikke tilgang til eller innsikt i de betalingsopplysninger du oppgir når du bestiller. All betalingsinformasjon går via krypterte linjer og gjøres på sikre servere hos Klarna.

Personvern & Sikkerhet / GDPR

Barn i Solen utleverer aldri dine opplysninger videre til tredjepart. Vi vil heller aldri lagre opplysninger som ikke er nødvendige for å kunne levere din ordre til deg. Dersom du ønsker tilgang til dine lagrede opplysninger hos oss, har du krav på å få utlevert dette. Ønsker du å få slettet de opplysninger vi har lagret om deg (navn, adresse og ordreinformasjon), gjør vi dette på oppfordring fra deg. Betalingsopplysninger vil aldri bli lagret hos oss.